Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sada procedurálně generovaných efektů
Barvíř, Marek ; Milet, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením knihovny pro procedurálně generováné efekty. Popisuje techniky, využívané při vytváření navržených efektů, kterými jsou: laser, elektrický oblouk, energetická střela a štít. Výsledkem je demonstrační aplikace využívající navrhnuté knihovny s předpřipravenou scénou.
Simulátor automobilových závodů ve 3D
Kantor, Roman ; Chudý, Peter (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá některými metodami pro tvorbu počítačových her, jimiž jsou myšleny převážně hry simulující trojrozměrné závody aut, konkrétně závody pro dva hráče. Pro jednotlivé problémy, se kterými se tvorba těchto her střetává, jsou rozebrány různé metody jejich řešení. Následně je popsán program simulující dané závody. Program prakticky využívá některé z popsaných metod a také grafickou knihovnu OpenGL.
Částicové efekty v počítačových hrách
Zachariáš, Michal ; Štancl, Vít (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je čtenáři přiblížit problematiku částicových systémů, jejich historii a současný trend, který stále více směřuje k využití akcelerace pomocí GPU grafických adaptérů. Dále se zabývá návrhem a implementací částicového systému tak, aby byl minimalizován počet výpočetních operací nutných pro simulaci chování částic.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Marek, Jan ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou grafického intra s omezenou velikostí. Zabývá se metodami využitými pro jeho tvorbu. Popisuje metody pro snížení velikosti spustitelného souboru. Mezi ty se řadí například využití procedurálního generování a využití exe packeru. Výsledkem je grafické intro zobrazující start rakety s velikostí nepřesahující 64 kB.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Obrtlík, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Práce popisuje využívané metody pro tvorbu grafického intra. Zabývá se procedurálním generováním objektů a textur, jednoduchým generováním částic, vykreslováním vodní hladiny s reflexí a refrakcí, vytvářením stínů, osvětlení, nastavením kompilátoru a komprimací výsledného souboru. Výsledkem je kreslená krajinka simulující průběh dne. Vytvořené grafické intro má velikost menší než 64kB.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Růžička, Jiří ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Popisuje jeho tvorbu a rozebírá metody a postupy, kterými se vyznačuje. Zabývá se procedurálním generováním, animací, vytvořením statických a dynamických textur a částicovými systémy.
Sada procedurálně generovaných efektů
Barvíř, Marek ; Milet, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením knihovny pro procedurálně generováné efekty. Popisuje techniky, využívané při vytváření navržených efektů, kterými jsou: laser, elektrický oblouk, energetická střela a štít. Výsledkem je demonstrační aplikace využívající navrhnuté knihovny s předpřipravenou scénou.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Marek, Jan ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou grafického intra s omezenou velikostí. Zabývá se metodami využitými pro jeho tvorbu. Popisuje metody pro snížení velikosti spustitelného souboru. Mezi ty se řadí například využití procedurálního generování a využití exe packeru. Výsledkem je grafické intro zobrazující start rakety s velikostí nepřesahující 64 kB.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Baáš, Andrej ; Matýšek, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá tvorbou grafického intra s obmedzenou veľkosťou. Práca popisuje metódy a techniky pre generovanie grafického obsahu. Zaoberá sa procedurálnym generovaním textúr a objektov, tvorbou časticových systémov, osvetlením a animáciou vybraných objektov. Tiež popisuje metódy pre obmedzenie veľkosti výslednej aplikácie. Výsledkom je grafické intro zobrazujúce podmorské prostredie s korálovým útesom a plávajúcimi rybami, ktorého veľkosť je menšia než 64kB.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Obrtlík, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Práce popisuje využívané metody pro tvorbu grafického intra. Zabývá se procedurálním generováním objektů a textur, jednoduchým generováním částic, vykreslováním vodní hladiny s reflexí a refrakcí, vytvářením stínů, osvětlení, nastavením kompilátoru a komprimací výsledného souboru. Výsledkem je kreslená krajinka simulující průběh dne. Vytvořené grafické intro má velikost menší než 64kB.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.